درحوالی اشراقkhoroosh

درحوالی اشراقkhoroosh

عباس شاه زیدی، خروش اصفهانی، شاعر ،مدرس، نویسنده و منتقد ادبی
دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، (دانشگاه اراک و دانشگاه پیام نور)
آثار چاپ شده ی عباس شاه زیدی: khoroosh
1- در حوالی اشراق 1385 ناشر گفتمان اندیشه توسط قلمستان
2- به کسی دل باخته ام 1388 نشر تکا تهران (توسعه کتاب ایران)
3-گزیده ی شعر دفاع مقدس 1390
4-پرسه های بی پایان 1391 انتشارات فصل پنجم تهران
5- این شعرمراکُشت..."شعرهای آیینی -نشرجمهوری تهران 1394
6- دوبیتی های من عین لُهوف است-نشرجمهوری تهران 1395
7- - از نقش جهان تا شاه جهان - سفرنامه ادبی به هندوستان
8- مقاله ی عالمان شاعر وشعر عالمانه 1388
9-مقاله ی جریان شعردرتاریخ مکتب اصفهان نشرسوره 1393


یا من هو اختفی لفرط نوره
الظاهر الباطن فی ظهوره
آ نچه دراین سایت می خوانید بی شک سیاه مشقی است ازشاعری که شعر رابی تکلف وبی پیرایه زندگی کرده وگوی دل بیقرارش رابه ابروان کشیده تغزل مبتلا ، اما همینقدر هست که خداوندگاران سخن و اهل ادب در نشر این واگویه های دل.. برمن خرده نگیرند وبه دیده اغماض بنگرند. که می نگرند چه . این کمترین رانه باکسی سر ستیزه های تنگ نظرانه است ونه داعیه شعر و شاعری که بقول حضرت صائب....ستاره سوخته پروای اعتبارندار د... این را از باب تواضع نگفتم که حقیقتی است که به آن باور قلبی دارم و .اگراز عمرم چیزی به یاد مانده ، لحظه هایی است که باهمین ابیات گذرانده ام وکمتر از سردلخوشی وبیشتر ازسردلگرفتگی ، به شاعری محکوم شده ام شهادت می دهم این دفتر به غیر از منظومه های آیینی اش که حلقه بندگی وارادت مرا به ذوات مقدسه چهارده تجلی گاه نور الهی نشان می دهد مابقی بدون هیچ تعارفی پریشان گویی های من است در دهه های 70و80 تاچه قبول افتد وچه درنظرآید
دیگر من وسکوت ، که گویا تر از منند
در لابلای شعرمن این استعاره ها
غوغا مکن.خروش.که بسیار دیده است
این بحر موج خیز از این تخته پاره ها
یاحق ...
ایمیل-khoroosh1348@gmail.com
https://telegram.me/yek_joreh_ghazal/40
shahzeidi.ir@ اینستاگرام

بایگانی
آخرین نظرات

به کسی دل باخته ام

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۸۸، ۰۷:۴۸ ب.ظ
سلام دوستان  عزیز ...

 پس از چاپ اولین مجموعه شعرم ...در حوالی اشراق...درسال 85  بالاخره در تیرماه 88  پس از ماهها  انتظار سیاه   مشقهای   دومم    مجموعه شعر  ...به کسی دل باخته ام...درتهران وتوسط نشر تکا (توسعه کتاب ایران)  به شماره  کتا بشناسی ملی 1758467به چاپ رسید این کتابدر302 صفحه وبه قیمت 3050 تومان شامل چهار بخش

بخش اول ..خانه های آسمانی..شامل 41 شعرآیینی

بخش دوم..نفسهای شعله ور..شامل مجموعه شعر ای دفاع مقد سه  که خیلی  ازاونا رو در همون سالای پس از دفاع مقد س گفته بودم

بخش سوم..دفتر غزل شامل 60 غزل مربوط به دهه 70 وپس از اون  می شه

بخش چهارم...شامل 71 رباعی آیینی وغیره

مرکز پخش کتاب.. تهران خیابان انقلاب بین فلسطین وصبای جنوبی ساختمان 78/11موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران

از همه کسانی که این کمترین رو درچاپ این مجموعه یاری کرد ن صمیمانه  سپاسگذارم 

ضمنا از همه عزیزانی که در پست قبلی برام کامنت گذاشته بود ن ومن به دلیل چند تا مسافرت پی در پی و

دسترسی نداشتن  به اینترنت نتونستم براشون  جواب بزارم واقعا عذر خواهی کرده وانشا الله  محبت ولطف اونا روا در اسرع وقت جبران می کنم

کوچیک همه شاعرای خوب ایران

عباس شاهزیدی (خروش)
  • عباس شاه زیدی

نظرات  (۳۷)

  • لنگر تسکین
  • سلام و تبریک می گم....
  • کورش(عاشقانه هام)
  • سلام
    تبریک مجدد
    امیدوارم تیراژ به 80000000000000000000000000000000 برسد
    (البته خوندن این عدد کار هر کسی نیست چه برسه چاپ کردن کتاب در این تیراژ)
    موفق باشید.
    خیال زلف تو پختن نه کار هر خامی است

    که زیر سلسله رفتن طریق عیاری است


    سلام گرانقدر و تبریک


    موفق باشید و شایسته
    درود . ماه شعبان مبارک .به امید دیدار منجی. آمین
  • رضا خیری (اشکین)
  • سلام
    خیلی خوشحال شدم
    تمومش نکن جون بچه شاعرای اصفهان برامون نگه دار
    باز هم به من سر بزن
  • رضا خیری (اشکین)
  • به روز شدم بهم سر بزن
    سلام جناب شاهزیدی از شنیدن چاپ کتابتان خوشحال شدم وبه شما تبریک می گویم امیدوارم شاهد چاپ آثار دیگرتان باشیم
  • انجمن ادبی شریانل ( شرتلی )
  • اولین دورۀ عمومی مسابقات ادبی تمثیل و عرفان

    ویژۀ شاعران و نویسندگان
  • انجمن ادبی شریانل ( شرتلی )
  • اولین دورۀ عمومی مسابقات ادبی تمثیل و عرفان

    ویژۀ شاعران و نویسندگان
    سلام استاد تبریک میگم
  • رضا خیری (اشکین)
  • برای داشتن قالبی چون قالب من به این سایت سر بزن http://parstheme.com/
    همیشه بهار باشید
  • محمد حسین بهرامیان
  • دوست عزیز و ارزشمندم جناب شاهزیدی عزیز
    با سلام و احترام
    ممنون که قابل دانستید و در سایت سارا شعر برایم کامنت گذاشتید
    خوشحالم که همیشه دوستان و عزیزان شاعری چون شما را دارم تا لحظه های تنهایی مرا با اشعار و آثار ارزشمند شان سرشار از شکوه شادی کنند
    در لحظاتی کع گذشت سروده های ارجمندتان را با هزار شوق خواندم و بهره ها بردم
    منتظر دیگر اشعار ارزشمندتان می مانم
    از لطف بی دریغ تان سپاسگزارم
    دو هفته پیش در خدمت دوستانم در مبارکه بودم و حدود ده روز دیگر هم در اصفهان خواهم بود. خدا کند توفیق زیارت شما را داشته باشم
    عزیز باشید
    تنش خسته
    دلش گرم نفسهای کسی دیگر
    سکوتش خواهش چشمان مست توست
    دریابش همین و
    بس
  • انجمن ادبی شریانل
  • اولین دورۀ عمومی مسابقات ادبی تمثیل و عرفان

    ویژۀ شاعران و نویسندگان

    برای اطلاعات بیشتر به تارنگار www.sokhanvari.blogfa.com
    مراجعه کنید
    سلام
    قالب جدید مبارک...
  • غزلانه(منصوری)
  • درود.
    فکر کنم به روزم!!! عجیبه نه...
    بدرود.
    شاد زی
    مهرافزون.
    سلام آقای خروش
    خبر چاپ مجموعه تان ؛ خبر خوبی بود . تبریک می گویم .
    به امید موفقیت های روزافزون
    با احترام
    سلام وتبریک
    همراه با آرزوی موفقیت روز افزون

    سلام آقای خروش
    مجددا با چندتا کار سپید به روزم و منتظر نظرات ارزشمندتان ...
    در ضمن عیدتون هم مبارک
    با احترام
  • انجمن ادبی شریانل
  • اولین دورۀ عمومی مسابقات ادبی تمثیل و عرفان

    ویژۀ شاعران و نویسندگان
    سلام آقای خروش
    منتظر"به کسی دل باختم" شما هستیم
    به من سر بزنید
    خوشحال میشم
  • رضا خیری (اشکین)
  • سلام
    به روز شدم
    یامهدی
  • علیرضا مهدوی
  • سلام وتبریک.. کتاب اول که بدستمان نرسید
    منتظر دومی می مانم
    به امید دیدار
  • غزلانه(منصوری)
  • درود.

    ما مخلصیم استاد.
    بدرود
    شادزی
    مهر افزون.
    سلام . . .
    آنگاه
    گهواره های کهنه را
    در گور های تازه
    تکان دادی و همزمان
    پروانه را
    از پیله اش
    پراندی تا ترمه های باران خورده را
    بر شاخه گوزن
    بیاویزی . . .
    با تشکر از الطافتون
    آخرین لحظه دیدار به روز و منتظر دیدار شماست .
  • بمــــــــــــــاند...
  • حاجی خروش روحم ازین مطلبت گرفت
    در انتظار پست جدیدی نشسته ایم

    -------------------------------------------------------------
    سلام نگفتی کی هستی اما چشم ایشالله اول برج به روز می شم
    ضمنا حاجی هم خودتی
    بازم بماند
  • غزلانه(منصوری)
  • درود.
    با یک غزل به روزم هر شب
    بدرود.
    شاد زی
    مهر افزون.
  • بمــــــــــــــاند...
  • سلام
    وزن مجبورم کرد تا حاجی بشوید.
    اگه ناراحت شدید شرمنده...
    سلام
    وزن مجبورم کرد تا حاجی بشوید.
    اگه ناراحت شدید شرمنده...
  • رضا آقاتهرانی
  • سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما
    شما را اینجا ناگهانی پیدا کردم وخیلی هم خوشحال شدم
    ایشاله باز م سر می زنم واز شعرای زیباتون لذت می برم
    سلام

    چند روزی هست به روزم
    نتونستم وبتون رو باز کنم که دعوتتون کنم
    در هر صورت حالا منتظر حضور ارزشمندتون هستم

    مجدد مبارک(قالبتون..)
  • هدهد میرزا
  • سلام بر شما دوست عزیز

    بنده چندگاهی است مادر شده ام و ونگ ونگ نوزاد شعرم بلند است و به سلامتی شعر می گویم آن هم سپید
    از آن جا که طفل شعرم نوپاست و منتظر و مستعد پذیرش نقد و تربیت از شما تقاضا می کنم که اگر سرتان گرفت و قدمی در خانه ی مجازی ما زدید این طفل را از نصیحتی و نقدی دریغ ندارید

    در بند آن نیستم که دشنام یا دعاست
    یادش بخیر هر که ز ما یاد می کند
    یاحق
  • رضا خیری (اشکین)
  • سلام
    با غزلی عاشقانه به روز شدم
    با تشکر
    همیشه بهار باشید
  • ابراهیم اسماعیلی اراضی
  • درود و شادباش
  • مرتضی پارسا
  • ارادت داریم حاجی

    سلام

    خواندن این پست متفاوت را در وبلاگ فوران از دست ندهید ...

    با ناگفته هایی از سهراب.
    سلام
    وقتی آدم با وبلاگ پر شعری مثل وبلاگ شما روبرو می شه می دونه که ورود با خودشه اما خروج با خداست . حقیقتا این وبلاگ اجازه ی این رو نمی ده که با یک کلیلک ببندیش .ممنون و استفاده کردم .
    با یک غزل قدیمی به روزم و منتظر
    بهروز باشید.
    پس در حوالی اشراق به کسی دل باختید!
    کماکان منتظر
    به امید دیدار یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی