درحوالی اشراقkhoroosh

درحوالی اشراقkhoroosh

عباس شاه زیدی، خروش اصفهانی، شاعر ،مدرس، نویسنده و منتقد ادبی
دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، (دانشگاه اراک و دانشگاه پیام نور)
آثار چاپ شده ی عباس شاه زیدی: khoroosh
1- در حوالی اشراق 1385 ناشر گفتمان اندیشه توسط قلمستان
2- به کسی دل باخته ام 1388 نشر تکا تهران (توسعه کتاب ایران)
3-گزیده ی شعر دفاع مقدس 1390
4-پرسه های بی پایان 1391 انتشارات فصل پنجم تهران
5- این شعرمراکُشت..."شعرهای آیینی -نشرجمهوری تهران 1394
6- دوبیتی های من عین لُهوف است-نشرجمهوری تهران 1395
7- - از نقش جهان تا شاه جهان - سفرنامه ادبی به هندوستان
8- مقاله ی عالمان شاعر وشعر عالمانه 1388
9-مقاله ی جریان شعردرتاریخ مکتب اصفهان نشرسوره 1393


یا من هو اختفی لفرط نوره
الظاهر الباطن فی ظهوره
آ نچه دراین سایت می خوانید بی شک سیاه مشقی است ازشاعری که شعر رابی تکلف وبی پیرایه زندگی کرده وگوی دل بیقرارش رابه ابروان کشیده تغزل مبتلا ، اما همینقدر هست که خداوندگاران سخن و اهل ادب در نشر این واگویه های دل.. برمن خرده نگیرند وبه دیده اغماض بنگرند. که می نگرند چه . این کمترین رانه باکسی سر ستیزه های تنگ نظرانه است ونه داعیه شعر و شاعری که بقول حضرت صائب....ستاره سوخته پروای اعتبارندار د... این را از باب تواضع نگفتم که حقیقتی است که به آن باور قلبی دارم و .اگراز عمرم چیزی به یاد مانده ، لحظه هایی است که باهمین ابیات گذرانده ام وکمتر از سردلخوشی وبیشتر ازسردلگرفتگی ، به شاعری محکوم شده ام شهادت می دهم این دفتر به غیر از منظومه های آیینی اش که حلقه بندگی وارادت مرا به ذوات مقدسه چهارده تجلی گاه نور الهی نشان می دهد مابقی بدون هیچ تعارفی پریشان گویی های من است در دهه های 70و80 تاچه قبول افتد وچه درنظرآید
دیگر من وسکوت ، که گویا تر از منند
در لابلای شعرمن این استعاره ها
غوغا مکن.خروش.که بسیار دیده است
این بحر موج خیز از این تخته پاره ها
یاحق ...
ایمیل-khoroosh1348@gmail.com
https://telegram.me/yek_joreh_ghazal/40
shahzeidi.ir@ اینستاگرام

بایگانی
آخرین نظرات

نم نم باران

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۰۶ ق.ظ
وزحمت  زیادی ساعت ۳بعداز ظهر خودم را به فرهنگسرای ولاء رساندم جلسه ی شلوغی بود ومن هم یک گوشه نشستم  شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف حضور داشتندو مثل این که بیشتر برگزیدگان هم شیعیان خارجی بودندالبته دوستان شاعری هم از ایران جزء برگزیدگان بودند درپایان جلسه وبعد از بیانیه ی هیئت داوران این وبلاگ (درحوالی اشراق)  ازبین بیش از سه هزار شرکت کننده در این سوگواره  توسط هیئت داوران جزء ۱۴ وبلاگ برتر معرفی شد  .اسامی برگزیدگان درسایتashoora.farhangsara.ir


به خاک پای فاطمه سلام الله علیها

اشکت چکید نم نم و باران لقب گرفت

چشم تو ابر و آه تو تو فان لقب گرفت

پیش از تو سربزیر نبودند بیدها

بعد از تو غنچه سر به گریبان لقب گرفت

بانوی آبهای جهان خانه ی تو نیست

این گوشه ای که کلبه ی احزان لقب گرفت

بانو چقدر درد علی را گریستی

با دیده ای که ابربهاران لقب گرفت

شش گوشه ی بهشت ضریح حسین توست

شش گوشه ای که روضه ی رضوان لقب گرفت

آن شش هزار و ششصد و اندی به جای خود

تنها سه آیه بود که قرآن لقب گرفت

برخوان « یطعمون »تو دائم نشسته  «دهر»

این سوره «هل اتی علی الانسان » لقب گرفت

از خانه ی «لیذهب عنکم» طلوع کرد

نوری که قلب عالم امکان لقب گرفت

پروانه سوخت پشت دری که....خدای من

این بود آتشی که گلستان لقب گرفت؟

بانو  ! فقط کلید شفاعت به دست توست

هرکس تو را نداشت پشیمان لقب گرفت

ناموس خلقتی که میان مزارها

تنها مزار توست که «پنهان » لقب گرفت

  • عباس شاه زیدی

نظرات  (۷۵)

  • زهرا شعبانی
  • سلام
    با غزلی به روزم
    و چشم در راه...
    این گوشه از بقیع بکن صبر بیشتر
    بوی حسین می دهد این قبر بیشتر
    این تکّه از بهشت که در خاک ها گم است
    آهسته تر ، مزار امام چهارم است
    در خلوتش هنوز پس از سال های سا ل
    دریای بی کران دعا در تلاطم است
    .....................
    از بند بند قافیه ها ناله شد بلند
    شاعر دگر نپرس که این بند چندم است
    بسپار با ولایت او دل به سرنوشت
    آن وقت می رسی تو به دروازه ی بهشت
    ..................
    حالا که پشت پنجره تنها نشسته ای
    دریای علم را به تماشا نشسته ای
    وقتی به قبر خاکی او می کنی نگاه
    حس می کنی به غربت دریا نشسته ای
    ......................
    قرآ ن ناطق است در این تربت غریب
    ای خاک ، روی علّم الاسما نشسته ای
    موسی است این که محو تجلای نور اوست
    ای بی خبر ، به سینه ی سینا نشسته ای
    این گوشه ، خاک طعنه به افلاک می زند
    هرشب فرشته بو سه بر این خاک می زند
    ......................
    اینجا می توان اعجاز واژه ها را به نظاره نشست، در این روزگار سرما زده ی بی همه چیز، عشق و شور و اخلاص را به دیدار دوباره نشست، اینجا می توان به دریای محبت علی علیه السلام دل سپرد، اینجا می توان خروش واژه ها را به نظاره نشست. بهت، قلمم را گرفته است، و اشک رمقم را ... ساحل دیدگانم در خروش امواج اشک، دستانم، جامه ام، صفحه کلید لپ تابم از باران دیدگانم تر، من از گذرگاه شعر ناب شما زائر آنلاین کوی بقیع ام!!!!!!!!!!!!!!
  • حمداله احمدی
  • سلام آفرین تندیس جنگ.......
  • زهرا شعبانی
  • سلام دوست
    یک دنیا سپاس از حضور ارزشمندتان
    اشعارتان فوق العاده زیبا و تاثیرگزارند
    لینکتون با احترام فراوان اضافه شد
    به امید آرامش...
  • بهمن صباغ‌زاده
  • با درود.
    ...
    از من سرودن است و نظر دادن از شما
    باشد که خاک را به نظر کیمیا کنید.

    با غزلی با مطلع " چقدر چشم کشیدم خطوط پیرهنت را/ رسیده بود و نچیدم انار‌های تنت را" به‌روزم.

    خلاصه... غزلم چشم به راه است نظر‌های شما را.

    در ضمن وبلاگ شنبه‌شب‌ها - انجمن شعر تربت حیدریه - با گزارش جلسه 922به‌روز است. www.shanbeshabha.blogfa.com

    همچنین وبلاگ پنج وارونه سروده‌های اعظم خندان با دومین مطلبش به‌روز شد. www.azamkhandan.blogfa.com
    بسمه تعالی
    سلام
    پس از مدتی باز هم شعر شما محبت "نور" را از لایه های زیرین دلم آشکار کرد
    با "نور" محشور باشید
  • عباس شاه زیدی
  • سلام ای کاش این( بنده ی خوب خدا )را می شناختم هرکه هست و هرکجا هست درپناه مولایم علی ع باد
  • یک نفر نزدیک
  • مثل اسفند بغض من ترکید

    دود شد حلقه حلقه دور سرت

    تو که سوز مرا نمی بینی !

    چشم واکن کمی به دور و برت
    الهییییییییییییییییییییییی چقدر غم انگیزو دردناک آخی چقدر غصه خوردم به خدا چقدر بی رحم بوده که تونسته کسی رو این طور به این حال دربیاره قسم می خورم نذارم زبونم اشک کسی رو دربیاره آخی بی نوا شاعر و بی نوا قهرمان داستان خیلی غم انگیز بود مرسی آقای خروش موفق باشید تو رو خدا اینقدر غمناک نباشید
  • سید حامد آساره
  • سلام بزرگوار
    ارادت

    کارای خوبی خوندم
    ممنون

    امیدوارم بیشتر تو جلسه جمعه ببینمتون
    یا علی
  • یک نفر نزدیک
  • سلام استاد خروش چقدر لذت می برم از نوع شعرتون بر عکس ظاهرم که همه فکر می کنند دین و ایمان ندارم!!!دیر می آیید زود می روید به بهونه های نمی دونم چی؟؟مهم نیست وقتی می خونید آدم دلش روشن می شه منم شاعرم اما از نوع دیگه که خیلی احساساتی قضاوت می کنم اشعار رو اشتباهه اما نمونه اش اینه که کلی پای هر شعر شما بغض و اشک مییاد سراغم خواهش می کنم غصه نخورید اندوه از چشمهای بی فروغتون پیداست...از طرف خواهر خیلی کوچیک کوچیک قاصدکگل هم اگه آبی بود و نارنجی برای شما ناقابل
  • غزلانه(منصوری)
  • درود
    دست مریزاد
    مومند در کفت همه ی واژه های ناب
    ای مانده در زلالی تو چشمه های آب
    چاپ شدش به دستم رسید و
    با لحظه های شاعریت پا به پا شدم
    یعنی شبیه گریه شبیه دعا شدم
    همکیش همقبیله هماوای آشنا
    یادش به خیر باد غزلگریه های ما
    بدرود
    شاد زی
    مهر افزون.
  • یک نفر نزدیک
  • سلام جناب آقای خروش روز میلاد امام رضا (ع) رو به شما تبریک می گم و امیدوارم که روزی فروغ در چشمان سوخته شما اهل دل نمایان گردد...با اینکه می دانم در چشم عاشقان واقعی فقط یه چیز موج می زنه از امید و عشق و نور و اونم کسی نیست جز برق حقیقت باقی همه تاریکی ست..ای کاش من هم تا این حد عاشق بودم رفتید کربلا و مکه دعا کنید من هم قابل زیارت خاک کرب و بلا باشم اگه بدونید چقدر می خوام و می ترسم که برم... چقدر می ترسم که آدم انسان واقعی برنگردم! دعا کنید اگه قسمتم شد انسان تر برگردم کسی مثل خادمین امام حسین
  • عباس شا ه زیدی
  • سلام و درود بر شما (یک نفرنزدیک)از لطف شما سپاسگزارم امیدوارم با معرفت به هرجا که آرزو دارید سفر کنید بخصوص سفرهای زیارتی .من هم برایتان دعامی کنم که هرچه زودتر...تدرود
  • محمدحسین ملکیان(فراز)
  • سلام عزیزدلم
    خواندمت و هوایی شدم
    در پناه او
  • غزلانه(منصوری)
  • درود
    فردا (چهار شنبه)میرم انجمن اهل قلم4:30 به بعد رسیدید بیاید دیداری تازه کنیم
    یاحق
    بدرود شاد زی
    مهر افزون.
    سلام بر شاعران دات آی آر

    با حسرت دلان مگوئید احوال کامکاران
    تا خون دل ننوشند از یاد ماه رویان
    بیچارگان بی کام در درد خود اسیرند
    زنهار یادی نیاید بر حال اشگریزان
    از دیده ی مسکینان دایم بجوشد اشگی
    واحسرتا برآن لب از یاد می فروشان
    اشگ است و شور شیرین برجان بینوایان
    کی می شود تحمل از یاد نازنینان
    دردا که کس نفهمید سوز دل غمگینان
    یا رب تو خود بس باشی بر حال بی نصیبان
  • حسنا محمدزاده
  • سلام

    از اشعار زیبایتان مجددا لذت بردم
    از لطفتان بی نهایت سپاسگزارم - امیدوارم خدا عزیزانتان را حفظ کند
    یا علی
  • محــــمدرضا ســــلیمی
  • در خلوتش هنوز پس از سال های سا ل

    دریای بی کران دعا در تلاطم است
    ---------------------------------------------------
    حس می کنی زمین و زمان گریه می کنند

    وقتی که در مصیبت مولا نشسته ای
    --------------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    از چشمه ی جوشان شعرتان سیراب شدم و از دیدار روی ماهتان در جشنواره اصفهان بسیار خرسند و به امید دیدار
  • علیرضاکاشانی
  • سلام واینکه بگویم چقدر دلتنگم...
    دست مریزاد عباس جان حظ بردم
    به روزم برای وطن
    با بدرود ودرود
    با عرض سلام و خسته نباشی :
    آفرین, دست مریزاد, خیلی عالی خیلی عالی


    یا علی
  • سازمان تبلیغات اصفهان
  • سلام جهت چاپ کتاب(از طرف سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان) سر فصلهای مرتبط با کتاب محرم خدمتتان ارسال میگردد امید است با همکاری مجدانه در راه خدمت به اهل بیت گام موثری برداریم .
    مناسبتهای مورد نظر :
    16 کتاب شامل سرفصل میباشدکه 11 فصل آن مربوط به شبهای اول تا شام غریبان حضرت سید الشهدا (علیه السلام) ، فصل 12 مربوط به شهادت امام سجاد (علیه السلام) ، فصل 13 مربوط به اربعین ، فصل 14 مربوط به رحلت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله ) ، فصل 15 مربوط به شهادت امام حسن (علیه السلام) و فصل 16 مربوط به شهادت امام رضا(علیه السلام) میباشد.
    بخشهای هر فصل عبارتند از :
    1 . شعر مناجات با امام زمان / 2 . شعرمدح/ 3 . شعر روضه /4.شعر واحد/ 5 . شور/ 6. شعر مناجات آخر مجلس
    باتشکر از همکاری جنابعالی

    لطفا اشعار خود را تا آخر هفته به این آدرس ایمیل ارسال بفرمایید.
    h_shirintar@yahoo.com
  • سیداحسان بیابانکی
  • سلام استاد
    دعوتید ومنتظرم
    سلام
    شعرهایم به تو ای جان جهان خوکردند

    واژه هام از تو نوشتند و هیاهو کردند


    یه شب با هم رفتیم مدح امام رضا

    شما اجازه شاعر بودن رو داشتین و من لیاقتش رو نداشتم
    رو کردم به قبله هفتم که د لگیرم
    که دلم برات تنگه...
    که میدونم با این همه سیاهی نمیشه شاعر شما بود
    فرداش یا پس فرداش رو به یه گنبد طلایی دلم داشت میلرزید....


    دعوتید به آخرین زمزمه های رضوی من
    ... درود

    دعوتید به خوانش تنهایی "یک دختر دی ماهی خسته " و " حرفهای نقطه چین دارش " ...

    با احترام / مریم آرام
    درود استاد گرامی/ یک بار دیگر از وب شما بال گرفتم ... این بار از دامان شعر شما سر بر آستان مولای جوادمان علیه السلام نهادم/ چون همیشه نگاشته های زیبای تان را به نظاره نشسته ام و پیوسته بهترین ها را برای تان آرزومند/ یا حق
    آفرین آفرین!!
  • محمدرضانصر
  • سلام استاد
    حضورت بهم گرمی می ده
    دعوتید به خوندن کاری که قبلا ازم شنیده بودی ،دوست دارم با دقت بخونید.نظر یادتون نره..بدرود
    به وجودتان افتخار میکنیم
  • سلیم غلامی بروجنی
  • سلام
    به روزم و منتظر نظرات سازنده
  • علی سلیمانی
  • سلام

    داغ آن شب که سیب دزدیدیم ، همچنان پشت دست من مانده

    ترکه ی باغبان رسید به من ، خنده ی باغبان رسید به تو


    با غزل و چند یاددداشت به روزم و متظار نظرات شما

    با سپاس - امیر علی سلیمانی
  • رضوی مالستانی
  • سلام جناب شاهزیدی همان گونه که وعده داده بودم آمدم واز شما سر زدم بسیار زیبااست غزلهایت البته نیاز به تعریف نیست شما استادید.آنهایی که خواندید اینجا کمتر به چشم میخورد .آنها راهم نشر خواهی کرد ؟شاعر باشی وپر غزل .
  • مهرداد قصری فر
  • سلام.
    با غزلی برای غدیر بروزم.
  • مهرداد قصری فر
  • سلام.
    با غزلی برای غدیر بروزم.
  • محمود ذبیحی
  • سلام ممنون از شعرهاتون لذت بردم به ما هم سربزنید
  • مهرداد قصری فر
  • سلام.
    و کُنّا إذا اشتَقنا الی نبیِّک نظَرنا الَیه

    هر وقت دل تنگ پیامبر می شد علی را نگاه می کرد.
    با غزلی برای حضرت علی اکبر بروزم و منتظر.
    سلام .خوبین؟
    پست خوش یمنی بود که شما را به خانه ی مجازی من رساند.
    شعرهایتان را کم و بیش خوانده ام ..درحد همان کتاب " به کسی دل باخته ام" .
    برایم افتخار بزرگی بود سرزدنتان ... از لطفتان ممنونم.

    صله ی شعرتان با حضرت یاس!
    سلام .خوبین؟
    پست خوش یمنی بود که شما را به خانه ی مجازی من رساند.
    شعرهایتان را کم و بیش خوانده ام ..درحد همان کتاب " به کسی دل باخته ام" .
    برایم افتخار بزرگی بود سرزدنتان ... از لطفتان ممنونم.

    صله ی شعرتان با حضرت یاس!
    در پناه دوست !
  • محمدرضاسلیمی
  • سومین جشنواره استانی عاشورایی
    "ما راَیت الا جمیلا" (با موضوع حضرت عباس (ع) و حضرت علی اکبر(ع))
    مهلت ارسال آثار 12/9/90
    تاریخ برگزاری پنج شنبه 17 آذر مصادف باشهادت حضرت زین العابدین (ع)
    ایمیل:Salimi788@yahoo.com
    فکس
    03724228281
    03724224260تلفن تماس
    اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فریدن شهر داران
  • غزلانه(منصوری)
  • درود
    خیلی ارادت دارم استاد
    مردم مسیح کرببلا زنده کن مرا.عنوان یه مقالست رو وبلاگ رسیدید نظر فراموش نشه
    بدرود شاد زی مهر افزون.
  • احسان معبودی
  • سلام
    کاشتید
    من به بروزم، شما دعوت
  • صباغ زاده
  • سلام

    با احترام

    دعوتید به وبلاگ

    پله پله تا ملاقات خدا

    منتظر حضور شما هستیم

    بدرود
  • سید حامد آساره
  • سلام بزرگوار
    ارادت

    لذت بردم
    ممنون

    بفرمایید یک بیت
  • محمدرضانصر
  • سلام آقای خروش
    عالی ست مثل همیشه ،فقط جسارتا حس کردم بیت شش گوشه بهشت....بابقیه بیتها چفت نشده فقط یه بیت عالی ست،اما جدا اون وسط...ببخشید،پاینده باشی شاعر
    سلام استاد خروش امروز جسارت کردم وب خودم رو بهتون معرفی کنم من که قبلا همه جا عنوان کردم شاعر نیستم اما با چند تا دلنوشته نیمایی به روزم دوست داشتید خوشحال می شم انتقاد کنید تا رفع عیوب کنم برای من باعث سرافرازی است با تشکر و احترام
    سلام استاد بسیار خوشحال شدم قابل دونستید اگه مقصد کربلاست التماس دعا چون هنوز قسمتم نشده برای همه دوستانمون....همیشه سر می زدم اما خجالت می کشیدم معرفی کنم وبلاگمو هروقت اومدید خوشحال می شم نظر بدید[گل
  • مریم آرام
  • ...درود !

    بعد از روزها به روزم با نقش جهان و زنده رود و روزمرگی !

    با احترام دعوتید
  • بچه محل حضرت معصومه (س)
  • با خواندن دلگویه هایتان فقط یک دل سیر گریستم.
  • محمد رضا لطیفی
  • عزیز من و استاد من. با سرورم حاج آقا دفتریان دقایقی با غزلتان گریستیم و دعایتان کردیم و درودتان فرستادیم. مثل همه ی اشعارتان همگان دانند که این شعر نیز در ذروه ی عشق و احساس بود. دعای خیر حضرت ولیعصر بدرقه ی راهتان.
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • سلام بر عاشورائیان

    وبلاگتان زیباست و مطلب تان نیز زیباتر
    حسینی باشید و حسینی بمانید انشاا..

    به روزم :
    کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
    و منتظر حضورتان..

    به امید ظهور منتقم خون سید الشهدا..
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مادر سادات
  • با سلام و صلوات بر محمد و آل او و سلام خدمت شما عزیز بزرگوار
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید لطفا به وبلگ ما هم یک سر بزنید و مارا از نظرات سودمن خود اگاه سازید
    در صورت تبادل لینک و لگو میتوانید ما را هم مورد اطلاع قرار دهید
    و من الله التوفیق پیروز و سربلند باشید
  • اشک روان بر امیر کاروان
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
    خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم .

    یا علی
  • امیر سنجوری
  • سلام جناب شاه زیدی

    سایه تون سنگین شده

    چه خبر؟ مشتاق دیداریم



    ......

    من لینکتان می کنم - وبلاگتان را گم کرده بودم. حالا پیدا شد






    ارادتمند:
  • زهرابن یباره
  • با سه شعر کوتاه به روزم با احترام به خوانش و نقد شعر دعوتید.
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • سلام اخوی
    ممنون از لطف و حضورتان
    شما هم وب بسیار زیبایی دارید
    اجرتان با سید الشهدا علیه السلام

    به امید دیدارهای بعدی
    التماس دعای فرج
  • فرهنگسرای ولا
  • چهارمین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی برگزار می شود
    با تشکر از شرکت شما در سومین دوره این سوگواره دعوت می شود بار دیگر در جمع عاشوراییان حضور بهم رسانید
    فرهنگسرای ولا
    سلام

    با زمان و شیطان در اسلام آسمانی و زمینی بروزم
    سعدیا حال پراکنده ی گوی آن داند

    که همه عمر به چوگان کسی افتاده ست
  • کورش ترابی
  • سلام
    به روزم
    والسلام
  • مریم کرباسی
  • سلام ممنونم از لطف شما
    اشکت چکید نم نم و باران لقب گرفت بسیا زیبا و دلنشین بود
    خوشحال میشم از نظرات ارزشمندتان بیشتر استفاده کنم
    در پناه حق موفق و سربلند باشید
    سلام استاد
    به ما هم یه سری بزنید
    التماس دعا
    سلام استاد شهادت امام رضا (ع) را به شما و خانواده تسلیت می گم امیدوارم هر روز بهتر و بیشتر از معلومات و دانسته های شما استفاده کنم فقط همین بس که خوشحالم افکار در حال تغییر اند و دیگر هیچ...
    سلام بر استاد عزیز و بی ریا
    انشا الله در پناه حضرت زهرا (سلام الله علیها)تا ابد باقی بمانید
    بسیار عالی بود
    تقدیم به شما
    هر که شود پیر غلام حسین
    مشنود ذکر سلام حسین
    هرکه شود کشته به راه حسین
    زنده شود باز بنام حسین
    در دل قبرم که شدم بی پناه
    زار زنم من به کلام حسین
    کفتر هر جا نشدم تا شوم
    گیر و گرفتار به دام حسین
    وای ببین این دل وحشی چه شد
    با نگهی او شده رام حسین
    روز فرج وقت اذان تا رسد
    جلوه کند باز تمام حسین
    شور جوانی به سرش میزند
    هر که شود پیر غلام حسین
    یا علی
    قمتان سبز
    تو مهربان بودی و آغاز ماجرا اما
    چه سخت تشنه جام محبتت بودم
    سخن تمام نشد
    ختم ماجرا پیدا
    امید با تو نشستن
    تلاش بی ثمری ود
    چه کوشش شب و روزم
    به سان شخم زدن روی سینه دریا......(مصدق)
  • سید علی محمد نقیب
  • سلام......
    با یک غزل به روزم و مشتاقانه منتظر نقد و نظر شما هستم.
    این روزها / برای رفتنم... / بهانه می گیرم / و برای بودنم / استخاره
    ....فقط سپاس و به امید آن روز که در قید هیچ چوبی و چارچوبی نگنجیم...در پناه خدا
  • سید حامد آساره
  • سلام بزرگوار
    ارادت

    اتفاقا خیلی هم به دل می شینه
    اینجور قافیه ها جذابیت بیت رو دو چندان می کنه به عقیده بنده.

    درود
    سلام جناب خروش خسته نباشید تبریک عرض می کنم خوشحالم که جزو وبلاگ نویسان برتر انتخاب شدید ان شاالله موفق باشید سربلندو پایدار
  • نفیسه باقری
  • درود.
    با یک سپید به روز هستم.
    چقدر این روزها خوب است ! دلم می خواهد برای همه دست تکان بدهم ...

    سلام!

    بعد از مدتها با غزل و حرف و حدیث برگشته ام ...

    گفتم به در بگویم و دیوار بشنود / دیدم که دربه در شده شعری که در نداشت !

    با احترام دعوتید ...
  • محمدرضاسلیمی
  • سلام
    منتظر نقدهای ارزشمند شما هستم در چاردیواری اجباری
    با سپاس
    محمدرضا سلیمی
  • مائده معین الدینی
  • غم گرفته است و می رود بالا

    همه ی زنگیم بی تابم

    روزها فکر آمدن با تو

    شب که شد چشم باز می خوابم



    سلام



    به روزم



    منتظر........
  • مهدی مرادلو
  • سلام
    تبریک میگم
    برگزیده شدن در سوگواره رو
    اگر امکانش باشه به وبلاگه بنده هم سر بزنید
    فقط نظر فراموش نشه
    یا علی
    خداحافظ
    کد لگوی ما
  • احسان معبودی
  • سلام
    با احترام دعوتید
    سلام
    اقا حق با شما بود
    اصلاح شد
    منتطریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی